19 iulie 2022
Asocierea româno-bulgară CONI-TRACE poate începe lucrările pentru construirea lotului 2 al Autostrăzii Ploiești - Buzău din 11 august, conform ordinului pentru intrarea în șantier pe care Compania de Drumuri l-a emis pe 19 iulie a.c.. Lotul Mizil - Pietroasele, adică secțiunea de mijloc a autostrăzii Ploiești - Buzău, are o lungime de 28 de kilometri, o durată de execuție de 20 de luni și cuprinde 20 de poduri și pasaje. Va fi al doilea proiect de autostradă cu finanțare prin PNRR după secțiunea Nădășelu - Zimbor - Poarta Sălajului unde lucrează UMB. Autostrada Moldovei A7 Ploiești - Pașcani are în total 13 loturi, pe care ministrul Sorin Grindeanu le-ar dori semnate până la sfârșitul anului,
Valoarea contractului semnat pe 7 iunie este de 1,2 miliarde lei, finanțare din PNRR. Asocierea româno-bulgară este la primul contract pentru o autostradă în România, a precizat ministrul Grindeanu: „A fost emis Ordinul de Începere pentru construirea primilor 28,35 de kilometri ai A7 (secțiunea din Muntenia)!
Lotul 2 (Mizil -Pietroasele) al secțiunii de Autostradă Ploiești-Buzău va intra în execuție în mai puțin de o lună (11 august 2022). Asocierea româno-bulgară SC CONI SRL-TRACE GROUP HOLD are la dispoziție 20 de luni și peste 1,24 de miliarde de lei (fără TVA) pentru a construi acest lot, care include 20 de poduri.
Lotul Mizil-Pietroasele este primul din cele 13 loturi ale A7 (Autostrada Moldova) care vor fi construite între Ploiești și Pașcani (320 km) prin finanțare asigurată din PNRR”.
In timp ce constructorul CONI SRL, este la primul contract pentru o autostradă în România., constructorul din Bulgaria a construit Autostrada Tracia și Autostrada Hemus.
Pe 11 august a.c.: Pe Autostrada Moldovei se dă startul lucrărilor pe lotul 2 Mizil-Pietroasele