Carrefour introduce mii de produse la cel mai mic preț garantat și promoții speciale în campania națională aniversară, Luna HIT
12 mai 2023

 ●       Campania este valabilă în perioada
03.05.2023 - 30.05.2023, la nivel național, în toate hipermarketurile, supermarketurile, magazinele Express*, prin Bringo și carrefour.ro

●       Mii de produse din categoriile alimentare și non-alimentare sunt actualizate în fiecare săptămână în pagina dedicată de pe carrefour.ro


Cu ocazia împlinirii a 22 de ani de activitate în România, Carrefour propune clienților o campanie inedită, în care mii de produse aflate la cele mai mici prețuri garantate beneficiază de cele mai mari HITuri ca bandă sonoră. Cea mai amplă campanie desfășurată la nivel național îi reunește pe Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry, care se duelează în melodii pentru a obține titlul de cel mai mare HIT. Cei trei artiști trebuie să câștige susținerea clienților care votează HITul preferat în platforma campaniei.

Carrefour a pregătit oferte de neratat și cele mai mici prețuri garantat la mii de produse, pe toată perioada lunii mai, alături de un mecanism de votare a HITului preferat, care le poate aduce vouchere de cumpărături cadou clienților care participă.

Până pe 30 mai, fiecare client care accesează platforma campaniei poate vota HITul preferat dintre cele trei interpretate de Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry, special pentru aniversarea Carrefour, putând astfel determina HITul cel mai popular al celei mai mari acțiuni comerciale inițiate de companie de la începutul anului. Pentru Andra, dragostea trece prin stomac, pentru Zob feat. Nicole Cherry e despre cât de mult pot să umple un „cărucior pe 4 roți”, iar pentru Moga, nu trebuie să fie Crăciun ca să găsească cel mai mic preț.

“În Luna HIT, selectăm săptămânal sute de branduri alimentare și non-alimentare pe care le oferim clienților noștri la cel mai mic preț, garantat. Sunt mărci pe care le-am ales cu atenție la preț, calitate și sezonabilitatea produselor. Ne dorim ca acest tip de campanie să devină o soluție recurentă pentru nevoia consumatorilor de a accesa oferte potrivite nevoilor și bugetelor lor. Campania aduce tuturor clienților mii de produse la cel mai mic preț garantat, indiferent dacă își fac cumpărăturile în magazin, prin Bringo sau de pe carrefour.ro, continuând propunerile promo pe care le facem sub umbrela creativă Top 100 produse HIT pe parcursul întregului an. Astfel, acest demers se încadrează în strategiile noastre comerciale și de customer experience, prin care creăm zi de zi o experiență interactivă de cumpărare și devenim alegerea preferată a consumatorilor în materie de shopping”, menționează Roxana Cernica, Director Dezvoltare Comercială Omnicanal, Carrefour România.

În fiecare zi de miercuri, mii de produse din categoriile incluse în campania aniversară sunt alese atent pe criterii ce țin de calitate, de importanța lor în coșul săptămânal de cumpărături sau de popularitate, și incluse în platforma Luna HIT. *Clienții pot achizitiona aceste produse promoționale din orice hipermarket, supermarket și magazin Express aflat în lista Magazinelor participante, inclusă în Regulamentul campaniei.

Odată cu această campanie, beneficiază de prețuri promoționale, prin platforma de loialitate Act For Good, și produsele din categoria marcă proprie. Printre acestea se numără TEX - marca proprie de îmbrăcăminte, gamele de produse de îngrijire personală, îngrijire bebe, curățenie, casă, auto și grădină. Clienții Carrefour se pot bucura de prețuri mai mici și la produsele vedetă din gama electrocasnicelor, cum ar fi televizoare, aspiratoare sau mașini de spălat.

La finalul lunii mai, clienții care au votat HITul care s-a dovedit a fi cel mai popular vor intra într-o tragere la sorți, în cadrul căreia au șansa de a câștiga unul dintre cele 100 de vouchere de 100 RON bune de cheltuit în Carrefour.

Carrefour a pornit un demers amplu de promoții constante și măsuri antiinflație, prin care răspunde nevoilor dinamice ale clienților, sute dintre produsele preferate ale românilor găsindu-se în ofertele săptămânale. Alături de Luna HIT, în această platformă se înscriu campanii precum Top 100 Produse HIT și Bonul de Weekend.


Despre Carrefour România

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click &Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.

Andreea MOŢOC
PR Expert
Promovam  performanta  economica!
Editie electronica a publicatiei Top Business - 
fondata 1993
Editie electronica a publicatiei Top Business - 
fondata 1993
Promovam  performanta  economica!
Editie electronica a publicatiei tiparite
Top Business -    fondata 1993
Promovam  performanta  economica!
ARTICOLE
Top Corporate