In conditiile in care majoritatea constructorilor si reparatorilor de material rulant feroviar din Romania, abia mai au oameni cat pentru a tine lumina pornita noaptea, Electroputere VFU Pascani a adus o surpriza placuta la sfarsitul anului trecut.

Dupa atatea zvonuri, povesti si banuieli, a fost prezentat  prototipul DMU al celor de la Electroputere VFU Pascani. Este un DMU din 3 vagoane cu V.max 120km/h si are la prima vedere o capacitate de transport de 200 locuri pe scaune .

Testele oficiale au inceput in septembrie 2019 la CTF Faurei unde a alergat si cu 160 km/h si a realizat testele de tractiune si franare. La finele anului 2019, automotorul realiza testele de panta in vederea autorizarii pe Predeal, incarcat  cu saci umpluti cu nisip, aproape sau putin peste capacitatea maxima de incarcare.

“Romania este o tara privilegiata si putem produce singuri materialul rulant feroviar de care avem nevoie la standarde europene? Ganditi-va ca sunt sanse ca acest DMU sa plece la export.”, scria în postarea sa „România Feroviară”.

Speram ca, in contextual crizei determinate de Coronavirus (care e si o criza a transporturilor), productia trenului creat la Pascani sa fie stimulate nu franata. (TB)

Sursa foto: Romania Feroviara
Tren electric conceput
si fabricat la Pascani
Editie electronica a publicatiei tiparite
Top Business -    fondata 1993,
Anul XXVIII -
nr. 4 (903) Aprilie 2020
Promovam  performanta  economica!
Promovam  performanta  economica!
Editie electronica a publicatiei tiparite Top Business - 
fondata 1993,  Anul XXVIII -
nr. 4 (903) Aprilie 2020
Editie electronica a publicatiei tiparite Top Business - 
fondata 1993,  Anul XXVIII -
nr. 4 (903) Aprilie 2020
Promovam  performanta  economica!