Promovam  performanta  economica!
Editie electronica a publicatiei tiparite Top Business -  fondata 1993, Anul XXVII
nr.3 (890) Martie 2019
TopTurism
Reproducerea oricarei imagini sau oricarui text din acest site se poate face doar cu acordul TopBusinessNews.
Potrivit art 206 Cod Penal responsabilitatea juridica apartine autorilor textelor publicate.

Intre 21 si 24 februarie 2019, in Centrul Expozitional ROMEXPO, s-a

 

desfasurat editia de primavara a TARGULUI DE TURISM AL

 

ROMANIEI (TTR). 21.500 de vizitatori au avut la dispozitie cea mai

 

variata oferta pentru petrecerea timpului liber.


La TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI au fost prezente330 de

 

companii expozante, din 15 tari: Bulgaria, Chile, Congo, Croatia,

 

Grecia, Ungaria, Israel, Macedonia de Nord, Moldova, Palestina,

 

Portugalia, Romania, Rusia, Spania si Turcia. Acestea au ocupat o

 

suprafata expozitionala de 15.500 mp. De asemenea, editia de

 

primavara a TTR I s-a bucurat de participarea oficiala a tarilor:

 

Bulgaria, Grecia, Israel, Macedonia de Nord, Moldova, Palestina,

 

Africa de Sud.


Gradul de internationalizare a celei de-a 41-aeditii a TARGULUI DE

 

TURISM AL ROMANIEI a fost de 22%. Vizitatorii au beneficiat de cele

 

mai avantajoase oferte pentru turismul cultural, turismul de

 

tratament, rural sau de business, dar si pentru vacantele de tip

 

croaziera sau destinatii exotice. TTR I a venit in intampinarea celor

 

prezenti cu pachete turistice pentru litoralul romanesc, grecesc sau

 

bulgaresc, oferte pentru petrecerea Sarbatorilor Pascale sau a

 

concediului de 1 Mai.


In plus, ROMEXPO si-a indreptat din nou atentia spre iubitorii de

 

vacante autohtone. In cadrul targului au fost prezente oficii si

 

administratii locale si regionale care au prezentat obiectivele

 

turistice din zonele de care apartin.


Evenimentul a fost locul ideal pentru stabilirea si desfasurarea

 

intalnirilor de afaceri din industria turismului.

In plus, TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI I s-a bucurat si de o

 

prezenta constant pet oatecanalele media:


Numar aparitii TV: 293;

numar aparitii Radio: 370;

numar aparitii online (presa online siretele de socializare): 4190050;

numar aparitii outdoor: 47.

21.500 de vizitatori au ajuns la
TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI de la ROMEXPO

de Oana NETBAI, PR Romexpo
De asemenea, manifestarea a inclus si o serie de activitati conexe  
care s-au desfasurat in fata unui public numerous si au fost  
sustinute de reprezentanti de marca pentru industria turistica.   
Dintre ele amintim Conferinta „Forta de MUNCA in turismul  
romanesc. Cauze si Solutii”.                                                       

Aceasta s-a desfasurat in cea de-a treia zi a targului, avand ca  
subiect de dezbatere lipsa fortei de munca si ca scop depistarea  
cauzelor acestei problem existente in turism. Conferinta a reunite  
specialisti din aria turismului, reprezentanti ai asociatiilor si  
institutiilor de specialitate si jurnalisti.

TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI este organizat de ROMEXPO,  
bianual, primavara si toamna, impreuna cu Camerele de Comert si  
Industrie din Romania, in parteneriat strategic cu Asociatia  
Nationala a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT )si in  
parteneriat cu:  

Organizatia Patronala a Turismului Balnear din Romania (OPTBR),  

Federatia Patronatelor din Turismu lRomanesc (FPTR),

Asociatia Nationala de Turism Rural, Ecologic si Cultural  
(ANTREC).


In aceeasi perioada cu TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI I s-a  
desfasurat si ROMHOTEL - Expozitia Internationala de echipamente,  
mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante,manifestare  
dedicata industriei ospitalitatii.

Stimati expozanti si vizitatori, va multumim tuturor pentru prezenta  
la cel mai important eveniment pentru industria turismului. Suntem  
recunoscatori pentru fidelitatea fata de evenimentele ROMEXPO.

Va asteptam la editia de toamna a TARGULUI DE TURISM AL  
ROMANIEI, care va avea loc in perioada 14 - 17 noiembrie 2019.  
Pentru inscrieri accesati www.targuldeturism.ro

Ministrul Turismului Bogdan Trif, impreuna cu celebrul sportiv Ilie Nastase si

 

cu maestrul naiului, Nicolae Voiculet, ambasadori ai turismului romanesc, au

 

deschis Seara Romaneasca, eveniment organizat de Ministerul Turismului, la

 

standul Romaniei de la ITB Berlin, unul dintre cele mai mari targuri de profil

 

din lume.                                                                                          

 


Turismul viticol a fost in centrul atentiei in cadrul Serii Romanesti, unde au

 

fost prezentate vinuri din mai multe regiuni ale tarii. Somelierul Cristian

 

Grigore a prezentat povestile din spatele unor vinuri reprezentative pentru tara

 

noastra.                                                                                            

 


Gastronomia traditionala a completat experienta autentic romaneasca de la

 

standul Romaniei.  Maestrul Nicolae Voiculet a atras un public numeros la

 

standul tarii noastre, printr-un recital inedit la nai.  Ilie Nastase a dat

 

autografe vizitatorilor care au tinut sa fie aproape de primul numar unu

 

mondial din tenis. Celebrul sportiv i-a invitat pe turistii germani sa vina in tara

 

noastra pentru a se bucura de experiente autentice.                                         

 


«Anul precedent a adus performante notabile pentru turismul romanesc. Au  
fost adoptate masuri care au dovedit faptul ca turismul a devenit o  
prioritate reala pentru Guvernul Romaniei. Am demonstrat ca ne tinem de  
cuvant. De aceea, am incredere sa promit ca, daca veti alege Romania, nu  
veti fi dezamagiti, ba chiar uimiti. Si veti dori sa reveniti. Avem puterea de a  
surprinde in mod placut si va rog sa ne dati aceasta oportunitate de a va  
convinge singuri. Germania este tara din care au provenit cei mai multi  
turisti, in ultimii ani. Este pe primul loc in privinta turistilor straini sositi in  
tara noastra anul trecut, cu peste 325 de mii de oameni. Germania este pe  
lista pietelor prioritare pentru tara noastra»

, a fost mesajul ministrului

 

Turismului, Bogdan Trif, la Seara Romaneasca de la ITB Berlin.                                                               

 


Ministerul Turismului a pus la dispozitie gratuit standul celor peste 40 de

 

coexpozanti care au prezentat oferta turistica a tarii noastre. Agentii de turism,

 

organizatii de promovare, consilii judetene si alti operatori economici din

 

domeniu au contribuit la conturarea Romaniei ca destinatie turistica

 

competitiva la nivel european. Sute de turisti si specialisti in turism au

 

interactionat cu reprezentantii Romaniei in prima zi a targului de turism de la

 

Berlin, care se desfasoara in perioada 6 - 10 martie 2019.                        

 


In paralel, ministrul Turismului a participat, la Berlin, si la Reuniunea

 

Ministrilor statelor membre ale Organizatiei Mondiale a Turismului (OMT)

 

implicate in proiectul “Silk Road” (“Drumul Matasii”). Ministrul Bogdan Trif a

 

punctat obiectivele Romaniei in cadrul programului menit sa promoveze si sa

 

conserve patrimoniul natural si cultural de-a lungul rutei.                      

 


Tara noastra este membra a Comitetului Executiv al OMT, organism de

 

conducere al Organizatiei Mondiale a Turismului, entitate a Natiunilor Unite

 

care promoveaza la nivel international dezvoltarea sustenabila a turismului.

Romania, seara de exceptie
la Targul de Turism din Berlin



de Razvan ADAM

Ministerul Turismului a pus la dispozitie gratuit standul celor peste 40 de coexpozanti care au prezentat oferta turistica a tari noastre.
din aceeasi categorie:

La Targul International de Turism Romexpo
Peste 1 000 de vizitatori la standul Africii de Sud