Cel mai bun brand de oras din Europa este la Buzău
24 iunie 2021
Brandul de oraş al municipiului Buzău a câştigat competiţia, finala fiind cu cel al oraşului Paris care a primit aregintul, şi a obţinut aurul pentru cel mai bun brand de oraş din Europa în finala Galei „Transform Awards” desfăşurată, în seara de 23 iunie a.c., la Londra. Competiţia este organizată de publicaţia internaţională “Transform magazine”, una dintre cele mai importante care se ocupă de studierea şi promovarea brandurilor la nivel mondial.
Municipiul Buzău a fost înscris în competiţia europeană cu logo-ul „Buzău Oraş deschis”, realizat în anul 2018 de tânărul ieşean Adrian Mironescu. Acesta şi-a înscris creaţia în concursul european şi a câştigat aurul în faţa capitalei Franţei, Paris.
Deşi a vrut să fie prezent la Londra, din cauza restricţiilor sanitare, primarul municipiului Buzău, Constantin Toma, nu a putut face deplasarea. Dar el a urmărit gala care a fost transmisă în direct pe Facebook alături de creatorul logo-lui Adrian Mironescu şi de câţiva angajaţi ai Primăriei în sala de şedinţe a Consiliului Local Municipal Buzău. ”Este un moment extraordinar care, iată, lansează Buzăul şi pe mapamond. Este cea mai importantă publicaţie din domeniu care ţine această competiţie peste tot in lume, la New York, Londra, Dubai şi Shanghai. Am început această poveste cu logo-ul în 2018 când a câştigat un tânăr de la Iasi, Adrian Mironescu care a lucrat cu noi pentru a defini un brand: Buzău oraş deschis viitorului, Buzău oraş deschis culturii, Buzău oraş deschis educaţiei, Buzău oraş deschis sportului, Buzău oraş deschis dezvoltării. Ne-am angajat pe un drum, să ducem Buzăul cât mai sus şi iată că sunt etape care se îndeplinesc, iar ceea ce s-a întâmplat în această seară este un moment extraordinar, care ne-a aşezat acolo undeva foarte sus şi lumea începe să ştie de noi atât din România cât şi din străinătate Vă mulţumesc pentru încredere! Un brand mare se face cu toţi buzoienii, chiar şi cei care m-au criticat. Este un rezultat extraordinar, sunt emoţionat, dar mă determină şi mai mult să merg pe acest drum”, a declarat primarul Constantin Toma la finalul galei.
Sigur, trebuie să precizăm că brandul Buzăului a fost apreciat peste brandul Parisului, să nu fim ridicoli cum deja au sărit câţiva colegi din presă care au spus că Buzăul e mai important ca Parisul. La Buzău există şi o foarte importantă galerie de artă a UAP despre care scriem de mulţi ani şi o să-I provocăm pe profesioniştii de acolo să organizeze o expoziţie de branduri. Mai ales că Top Business a născocit şi a lansat, în colaborare cu BNR, Clubul Brandurilor din România. (A.B.)


Buzaul numit Cel mai bun brand de oras din Europa